CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 7

kawan oh kawan...

dunia ini sungguh indah jika kita nikmati kebahgiaan dalam hidup kan...tp xsemua yang kita nak akan kita perolehi..xsemua yang kita impikan kita akan capainya..xsemua yang kita idamkan hadir dalam hidup kita...xsemua yang kita inginkan berada kemas dalam genggaman kita..xsemua yang kita termimpi mse tidur akan keluar menjadi realiti...dan xsemua yang kita cita-citakan akan menjadi teman kehidupan kita...semuanya adalh perjalan qada' dan qadar..kita hanya merancang namun Dia yang menentukan semuanya...

Itulah mukaddimah awal ana untuk kali ini..huhu...tujuan sye menaip benda alah ni smue adelar sebabnye...kalau sebelum saye ade mencipta cerita tentang bagaiman seorang kawan yg mempunyai seorang kwn baik dlm kelas nya namun mereka tidak bertegur sape stelah beberapa lame berkawan..atas sebab tertentu lah...sehinggalah salah seorang darpda mereka mati kerana nak selamatkan kwn die yang die syg tuh...skrang seperti aku plak mengalami situasi yg hampir sme...kalau sebelum ni kami kwn baik..rapt..mne2 p sme2...(tp bukan rumate lah)..AZURA yang aku knal tu dye lar bgthu...AMEER ALI pun dye yg ajak aku p sne...boleh dikatakan dye byk ajak aku kuar smsa sem 1 n 2 di UKm nih...huhu..sukenyer mse tuh...tp hanya dalm stu mlm...semua nya berantakan..gara2 salah paham..tp nih silap aku jugak kot..mnyemak dgn bende yang dye xsuke kat status dye...tp aku da mintak maap...cume xde pape jwapan lagi...adekah dye btol2 nak mrhkan aku..da xnk tegur aku ker?...jangan lah cmtu kawan...kite da kongsi byk crite suke lare..xkn cmtu je kite nak ptus kwn..aku xnk hilang kawan..huk3...tp hanya Tuhan menentukan segalanya...JALINAN berkekalan atau tidak dalam perancanganNya..namun aku yakin ALLAH maha ADIL...dye xkan biarkan hambanya bergaduh sesama sendirik...masih ade 2 tahun aku akan tgk muka ko..ko tgk muke aku...takkan kite nak tgk dgn jelingan tajam mcm helang...semoga hati ko cepat lembut..hihi...amin...WOLVERINE...gelaran pertama aku bagi kat ko dulu kalo2 ko masih ingt...^^...kawan...



0 comments: