CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 30

Prince William and Kate Middleton

kalau hari tuh aku dah kluar dari ukm..yela..dah abis sem 2 tahun 1 kan...mean..msuk tahun 2 lak lah sem depan...sem3 tahun 2 = sem 1 tahun 2..haha,...tapi aku still xley balik rumah..so duk menginap free lah kat umah abg di putrajaya nih...haha..tapi...masalah nyer..aku sorang sorang lak..abg aku dan isterinya lak balik umah terengganu..haha...bosan giler duk sorang sorang...hari hari bangun tido..bangun baik..tengok tv...xde citer..online..tgk anime naruto....pikior sal projek yang kne wat kertas kerja lagi nie....xthu nak wat program ape..huhu...kadang kadang ase sunyi gak..ntahlah..huhu...ni aku xmandi lgi..xdak air..aduyaiii...putrajaya ade jugak masalah cmni.,...cepat lah..nak mandi..nak beli barang tuk fieldwork lak nih...huhu..hurmmm..pening daaa...menanti aku ialah kem yang berturutan lepas nie..xpelah..xkesa sgt..aku dah dari zaman skolah agi hidup lam dunia kem nie..haha...mcm mcm kem dah pergi...tengah tengah bosan nie...best lak aku duk dengar lagu..dah lah xmandi lagi nie...2x ulang..xpelah...2x lagi bagus..haha...tibe tibe...ngah duk dengar lagu..terdengar lagu..Talking to the Moon ~ Bruno Mars's Song..huhu...syok plak...mcm suit lak nge aku tyme nih..(cehh...SS saje aku nih)..hurmm..huhu...xpelah...tapi ape kaitan dengan pre-post aku tentang william and kate ?..haha..nak btau jew...duk umah sorang sorang nih...jadi raja lak aku...ape aje..buat sesuke hati..dah tuan rumah kate wat mcm rumah sendiri..jd betullah..mcm 'rumah sendiri' laa aku buat,..haha..I am William..and I am Kate...prince and princess..haha...


aku dan aku..haha...kan dah btau tadi..aku lah William dan aku lah Kate nyer..haha
dah jadi William and Kate nih...memang best lah..online slalu...inlimited..makan je pape nak pom...nak kuar pom boleh...keta ade..tapi xrase nak kuar..tu lah masalahnyer plak...xthu nak g mne..haha...jadi..tgk anime dan online jelah aku nie..online lak pkai 42' lcd screen...memang mantapp ahh!..duk smeter dari screen..haha...nak tgk?..nah !


haha..ni kombinasi laptop nge lcd screen




ni lcd screen 42' tuh..ye ke 42'?..ntah..haha.


ni laptopnyer...duk smeter jauh memang xnampak arh..haha
xsakit mata langsung!! >.<

2 comments:

.nabilah.DK.bella.bel. said...

wow!eyh~bole eyh smbung ke tv camni?canne faiz buat nih?menarik~!

ahmadfaiz said...

huhu...boleh boleh...smbung mcm smbung kat projector jugak.. ^^