CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 8

BOLA - CERITERA CINTA DAN GANGSTER


Malaysia kini dikejutkan dengan kekalahan skuad bola sepak Olimpik kepada pasukan Kemboja. Hal ini menyebabkan ramai peminat kecewa..saya pun turut bersedih tapi takpelah...setiap perlawanan tu kan ada menang ada kalah...even Argentina pun kalah dengan Poland..ibarat kita ni Argentina Asia laaa..haha...well..

Ape ape pun bukan ni yang saya bincangkan kali ini...saya nak cakap tentang cerita cerita dan filem yang sedang dan akan ditayangkan di tv dan pawagam Malaysia..sekarang sudah pasti siri Akasia "NORA ELENA" meletup..kalau dulu Adamaya ( I'm Not Single) mencipta fenomena namun sekarang Nora Elena (Kasih Yang Suci) pula menapak dalam hati penonton siri terhangat ini sekarang..hehe..sebenarnya saye mule mule tak layan gak cerita ni tapi satu hari tuu abg saye tgk dari awl..saye pun join...pastu ape lagi...terlekat lah...dah takleh miss langsung..haha...lam citer nie saye suke watak Seth Tan ( Aaron Aziz)..sebab...cool..sempoi...steady...naughty...funny...friendly...protective...sweet angry..haha...pelik kan aku lelaki minat watak mcm nie...well...xkesah lah kot...pastinye I'm normal...haha...abaikan..watak Seth lam citer nie gak cam slow-acting...mean mcm dye lam dunia sebenar...cakap sekat-sekat bukan bermaksud dye lupe skrip @ xpandai berlakon tapi dye berperwatakan seperti lelaki yang agak pemalu and steady..haha...cool...sumpah...pernah ade skrip saye ingat bile dye suh Nora Elena (Siti Saleha) panggil dye 'abg' mase parents Nora kat rumah dorang..sgt sweet-funny..haha..tapi tulah...dah name berlakon kan..haha..xde maksud apa apa pun nie...kang marah pulak Aaron kat aku terbaca nie...haha...xpe lah nak berperasaan kan..muahaha...(macamlah dye nak bace blog aku nih)..haha..tu citer..

Ade satu lagi yang Aaron Aziz nie berlakon..lam filem baru Syamsul Yusof..iaitu KL Gangster..haahh...pernah dengar ke KL Gangster?..ingtkan orang je ke yang gangster?...KL pun Gangster la breww..haha...tapi bukan KL ibu kota tu Gangster..bukan pulak penduduk KL tu tapi pelakon lam citer tu yang Gangster tuuhh..huhu...Aaron pegang watak Malik...smart rambut..haha...satu ayat dye (skrip) yang aku suke..sebab cam style gak arh... " cuti sudah habis bro "--> rambut dye mse nie style..haha...papehal...Aaron smart berlakon..aku suke..filem lain lagi dye berlakon yang agak cool ialah BOHSIA yang berwatak Abang Diana Danielle tapi sebagai jugak bapa ayam..ish ish..haha..xpelah...okayy lah readers...thanks sudi baca...haha...bosan sebenarnya.....ni saje buang mase tulis..muahahaha,...see u'ollz later :))

SKRIP ASAL (VERSI SAYA dan TAKDE KENE MENGENA DGN PRODUCER..PEACE ^^)


Ni dia siri terbaru AKASIA - NORA ELENA


seth : alahai nora..nak malu malu lak...saye ni alahan dgn bulu nie..kan bersin kan..
elena : tu saye tutup nie..kan awak tersembur kat muke saye lak..

ini hanya lakonan semata-mata..jangan salah faham - bisik seth kat nora

Dila! aku berjaya gak kahwin dengan Seth..pasnie aku belanja ko shopping kat Pavi okayy - Nora bisik kat Dila

Ade gaye cam Jalaludin Hassan tak?- Seth soal cmni kat Eid

Nora - Ye seth?..Nak bunga cmne?
Seth - Eh..bukan Nora keje dgn Casey ke?
Nora - Dah kene pecat sebab asyik beli bunga..aiseyy..ni keje kdai bunga jela..
Seth (lam hati) - haha..padahal aku suruh Casey pecat ko Nora..


-------------------------------------------

KL GANGSTER (ARAHAN SYAMSUL YUSOF)




Ade cerut tak Jai?



Sampai hati ko tipu aku an..bagi balik T-shirt aku..malu la bro - Jai



waachaa..ade gaye cam Bruce Lee x Jai? - Malik

0 comments: